torsdag 23 augusti 2012

Obloggat material

Har nu efter sommaren den del icke bloggat material som jag tänkte visa upp. Främsta anledningarna till att jag inte gjort några inlägg på sistone är semester och graviditets-lathet. Vilket inte betyder att jag inte har sytt. Det har blivit en del presenter till små vänner runt om i landet, som detta set med body och muddbyxa. Färgerna är mycket finare i verkligheten, inte alltid bilder blir som man önskar...

Mönster (som vanligt) från Ottobre, body från nr. 01/2012 och byxor från nr. 04/2011. Fårtyg och lila velour kommer från Skroten och limegrön muddväv från Ohlssons tyger.

1 kommentar:

  1. Ett riktigt bebis-set! Jag som fick äran att se kläderna i verkligheten instämmer i det där om färgerna. Jag blev som sagt riktigt förtjust i det lila fårtyget. Jättefint!

    SvaraRadera