söndag 29 april 2012

Möter våren

Jag och min son har tagit ledigt i ett par veckor och är på rundresa i södra Sverige. Just nu är vi på Öland och det är underbart att möta våren här!


Förra veckan besökte vi Eks lilla bod, en fantastisk liten garnaffär utanför Värnamo. Jag rekommenderar den starkt till alla stick- och virkintresserade! När vi åkte därifrån insåg vi att vi hade spenderat 2½ timme där och det är ganska länge till och med för mig! Nu har jag en hel del nya stickprojekt på gång som ni säkert kommer att få ta del av lite senare. Nu måste jag sticka lite till för det kryper i fingrarna!

2 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga bilder!
    Så kul med nya stickprojekt- ska du sticka stort eller smått?
    Är islandströjan klar?

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut! Ni är varmt välkomna hem sen! :)

    SvaraRadera