fredag 16 december 2011

Inspirationen flödar!

Idag har Malin och Hilding tagit tåget hem till Skåne igen. Tack för en underbar vecka! Fördelen med att ha nära vänner på långt avstånd är att när man väl ses så blir det flera intensiva och härliga dagar i följd och man får verkligen tid att göra en massa roliga saker tillsammans. Symaskinen har fått stå kall denna vecka och istället har stickorna gått varma. Pojkarna har roat sig de med, så länge det finns köksskåp fyllda med saker så finns det alltid nått skoj att göra!

Underbart har det varit att byta idéer och tankar och mönster och tyger. Nu känner jag mig alldeles fylld av inspiration, så mycket underbart, fint och skoj man kan göra! Nu bara måste jag få göra några varv på Islandströjan innan jag somnar! God natt!

3 kommentarer:

  1. Ja, så härligt vi hade det! Vi saknar er.

    SvaraRadera
  2. Vi saknar er med! Ruben tyckte det var lite tomt på sitt rum när han kom hem på kvällen. Men förhoppningsvis ses vi ju snart igen! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att hitta dig här i bloggosfären! Jag tänkte på dig senast idag och funderade på om ni kommit iordning i nya lägenheten och hur det blev med overlocken osv... Hoppas vi får möjlighet att ses snart. Kram!!

    SvaraRadera